, including all inherited members.
| count_bc_surface(FILE *Interactive_output) | Delanouy3D | |
| creatFaceAndEdge() | Delanouy3D | |
| creatFaceAndEdgeRememberBC() | Delanouy3D | |
| czyscEdge() | Delanouy3D | |
| czyscFace() | Delanouy3D | |
| czyscFaceAndEdge() | Delanouy3D | |
| Delanouy3D(double xdl, double ydl, double zdl) | Delanouy3D | [inline] |
| delanoyTablicaDodajPunktyWOparciuOTabliceElementow(PunktList &Tab, IntList &zElementu) | Delanouy3D | |
| delanoyTablicaOP(double xdl, double ydl, double zdl, bool reMes, PunktList &Tab, double ws, int te, bool dokladneWyszukanie) | Delanouy3D | |
| delanoyTablicaOPDodajPunkty(double xdl, double ydl, double zdl, bool reMes, PunktList &Tab, double ws, int te) | Delanouy3D | |
| delanoyTablicaOPDodajPunktyZTablicaPolozeniaEl(int **tabelementow, double xdl, double ydl, double zdl, bool reMes, PunktList &Tab, double ws, int te) | Delanouy3D | |
| delanoyTablicaOPDodajPunktyZTablicaPolozeniaElUstalJakoscEl(int **tabelementow, double xdl, double ydl, double zdl, bool reMes, PunktList &Tab, double ws, int te) | Delanouy3D | |
| dlugosc_do_sciany(int punktID, int elID) | Delanouy3D | |
| do_kontaktu | Delanouy3D | |
| dodajNowePunktyNaKrawedziach() | Delanouy3D | |
| dodajPunktPopElement() | Delanouy3D | |
| dodajPunktWSrodkuElementow() | Delanouy3D | |
| dodajPunktWSrodkuNajwiekszejPow(IntList &zleElementy) | Delanouy3D | |
| dopasujElementDoZiarna(bool pokazWynik) | Delanouy3D | |
| dopasujElementDoZiarnaNaPodstawieFunkcji(double wartoscKata, double rZasat, double rTube) | Delanouy3D | |
| dopasujElementDoZiarnaPunktyStartowe(PunktList &startP) | Delanouy3D | |
| edges | Delanouy3D | |
| elements | Delanouy3D | |
| elementyDoDelnoya(int wybrany, double x, double y, double z, IntList &delElementy) | Delanouy3D | |
| elementyDoDelnoyaPoprawaE(int wybrany, IntList &delElementy) | Delanouy3D | |
| elementyDoDelnoyaZeSprObj(int wybrany, double x, double y, double z, IntList &delElementy) | Delanouy3D | |
| facebc_connect | Delanouy3D | |
| faces | Delanouy3D | |
| flag_bc_connect | Delanouy3D | |
| fluidBlock | Delanouy3D | |
| fluidGroup | Delanouy3D | |
| get_facebc_connect(int ktory) | Delanouy3D | [inline] |
| getFacePoints(int face_id, int *points) | Delanouy3D | |
| getlowestGroupID() | Delanouy3D | |
| ileScianyNaPryzmy() | Delanouy3D | |
| ileWezlowG() | Delanouy3D | |
| info_bc_connect() | Delanouy3D | |
| initPrzestrzenRuch(double px0, double py0, double pz0, double px1, double py1, double pz1) | Delanouy3D | |
| kopiujSiatke(Delanouy3D &a) | Delanouy3D | |
| krawedzieSrodAryt(double wynik[4], const int &p1, const int &p2, const int &p3, const int &p4) | Delanouy3D | |
| laplas | Delanouy3D | |
| mapFace | Delanouy3D | |
| materialIDs(int *tab, int l_tab) | Delanouy3D | |
| materialNumber() | Delanouy3D | |
| maxZgranica() | Delanouy3D | |
| maxZgranica1() | Delanouy3D | |
| minZwezglyGraniczne() | Delanouy3D | |
| mmr_dopasuj_punkty(int face_id, int fa_connect, int *el_id, int zmien) | Delanouy3D | |
| naprawaElementow_Objetosci(int ktoryPunkt) | Delanouy3D | |
| objetoscSrodAryt(double wynik[4], const int &p1, const int &p2, const int &p3, const int &p4) | Delanouy3D | |
| obliczGradiety(IntList &sciany, double dlOdsuniecia) | Delanouy3D | |
| odznaczWezlyNaPow_b() | Delanouy3D | |
| optymalizacjaStosunekGMSH(double dlKroku) | Delanouy3D | |
| optymalizacjaStosunekRdor(double dlKroku) | Delanouy3D | |
| optymalizacjaStosunekRdorCalosc(double dlKroku, bool bezGranicy) | Delanouy3D | |
| optymalizacjaStosunekRdorCalosc_zmienna_dl_kroku(double dlKroku, bool bezGranicy) | Delanouy3D | |
| optymalizacjaStosunekRdorDODelanoya(double dlKroku, int odElementu) | Delanouy3D | |
| optymalizacjaStosunekRdorNajlepszayWynikCalosc(double dlKroku, bool bezGranicy) | Delanouy3D | |
| optymalizacjaStosunekRdorNajlepszayWynikCaloscDlaWybranychPunktow(IntList &wybranePunkty, double dlKroku, bool bezGranicy) | Delanouy3D | |
| optymalizacjaStosunekRdorWybranePunkty(double dlKroku, IntList &wybraneP, int ileRazy) | Delanouy3D | |
| optymalizacjaV(double dlKroku) | Delanouy3D | |
| optymalizacjaVWybranePunkty(double dlKroku, IntList &wybraneP, int ileRazy) | Delanouy3D | |
| optymalizacjaWCeluUzyskaniaPrawidlowejV(double dlKroku, int numerP) | Delanouy3D | |
| oznaczPunktyNiepotrzebne() | Delanouy3D | |
| oznaczWezlyGraniczneNaPodstawieScianG() | Delanouy3D | |
| oznaczWezlyGraniczneNaPodstSasP() | Delanouy3D | |
| oznaczWezlyNaPow_b() | Delanouy3D | |
| oznaczWszytkieWezlyGraniczneNaBrzegach() | Delanouy3D | |
| pobierzWarunkiZFacow(IntList &warunkiBrzegowe, int *mapaPunktow1) | Delanouy3D | |
| pobierzWarunkiZFacow(IntList &warunkiBrzegowe) | Delanouy3D | |
| podzielNaObjekty(int *tabBlock, int dl_tab) | Delanouy3D | |
| points | Delanouy3D | |
| pokazMinMaxV() | Delanouy3D | |
| polozeniePunktowWybranegoEl(int el, int localP, double *coor) | Delanouy3D | |
| poprawaDopasowaniaZiaren(const int &dokladnoscDop, const int &rodzaj) | Delanouy3D | |
| poprawaDopasowaniaZiaren2Sas(IntList &zleE) | Delanouy3D | |
| poprawaDopasowaniaZiarenNajKrawAryt(const int &dokladnoscDop) | Delanouy3D | |
| poprawaDopasowaniaZiarenNajObjAryt(const int &dokladnoscDop) | Delanouy3D | |
| poprawaElement(int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
| poprawaElement_popZiarna(int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
| poprawaElementMalejaco(int **tabElementow2, int model, double &stostunekObecny, double stosunekDocelowy, double &zmniejszO, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
| poprawaElementPrzysp(int **tabElementow2, int model, double &stostunekObecny, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
| poprawaElementWszystkieGMSH(int sposobZbieraniaWag, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru, double waga, bool modelPop, int ileWag) | Delanouy3D | |
| poprawaElementWszystkieRdor(int sposobZbieraniaWag, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru, double waga, bool modelPop, int ileWag) | Delanouy3D | |
| poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowa(int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
| poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowa_popZiarna(int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
| poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowaMalejaco(int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
| poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowaPrzysp(int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
| poprawGranice() | Delanouy3D | |
| poprawGranice(PunktList &noweP) | Delanouy3D | |
| poprawGranice(IntList &wzorGranicy, PunktList &noweP) | Delanouy3D | |
| poprawGraniceUsuniecieP() | Delanouy3D | |
| powierzchnieScian(double wynik[4], const int &p1, const int &p2, const int &p3, const int &p4) | Delanouy3D | |
| powSciany(int p1, int p2, int p3) | Delanouy3D | |
| powSinus(double doX, double doY, double dl, double zmiejszaPrzes, double limit, double szerokosc) | Delanouy3D | |
| pryzmy | Delanouy3D | |
| przestawIterPunktowNaSchowek() | Delanouy3D | [inline] |
| przygotojTabliceDoDelanoya(int **&tabElementow2, int WETE2, double WEws2) | Delanouy3D | |
| punktSciana2D(int ro1, int rodzaj, const double &War0, const double &x1, const double &x2, const double &x3, const double &y1, const double &y2, const double &y3, Punkt &temp) | Delanouy3D | |
| punktSciana3D(const double &x1, const double &y1, const double &z1, const double &x2, const double &y2, const double &z2, const double &x3, const double &y3, const double &z3, Punkt &temp) | Delanouy3D | |
| punktyPR | Delanouy3D | |
| reMes() | Delanouy3D | |
| reMes(double wX, double wY, double wZ) | Delanouy3D | |
| rozbijajDuzeTrojkaty(const double &stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
| rozdzielSasiednieMaterialy(bool block) | Delanouy3D | |
| rozpoznawaniePlaszczyzn() | Delanouy3D | |
| ruchPrzestrzen(int ileWarstw, int obecny_krok, int od_krok, int ileKrok, double minPoprawy, double px0, double py0, double pz0, double px1, double py1, double pz1, double endX, double endY, double endZ) | Delanouy3D | |
| ruchSpawanie(double obecnyKrok, double od_start, double minPoprawy, double doX, double doY, double dl, double zmiejszaPrzes, double limit, double szerokosc) | Delanouy3D | |
| rysuj(bool ujemne) | Delanouy3D | |
| rysujCzworosciany() | Delanouy3D | |
| rysujPow() | Delanouy3D | |
| rysujPryzme(int ktora) | Delanouy3D | |
| rysujPryzmy(bool ujemne) | Delanouy3D | |
| rysujPunkty(int size) | Delanouy3D | |
| rysujWybraneZiarna(IntList &niePokZiarn) | Delanouy3D | |
| rysujWybraneZiarnaPrzekroj(IntList &niePokZiarn, int x, int y, int z, bool calosc) | Delanouy3D | |
| rysujZleEl() | Delanouy3D | |
| sasiednieElementy() | Delanouy3D | |
| sasiedniePunkty() | Delanouy3D | |
| sasiedniePunktyPryzm() | Delanouy3D | |
| sciany | Delanouy3D | |
| siatkaStatyczna(double dl_x, double dl_y, double dl_z, double il_w_x, double il_w_y, double il_w_z) | Delanouy3D | |
| skalujCzworosciany(double gX, double gY, double gZ) | Delanouy3D | |
| skalujIPrzesunCzworosciany(double gruboscWarstwy) | Delanouy3D | |
| smoothing(double l_step, int repetition) | Delanouy3D | |
| sprawdzCzyNalezyDoE(int nrE, const double &x, const double &y, const double &z) | Delanouy3D | |
| sprawdzElement(int jaki, IntList &lista) | Delanouy3D | |
| sprawdzenieElementow(const double &x, const double &y, const double &z, IntList &sprawEle, const int &od) | Delanouy3D | |
| sprawdzSasiadow() | Delanouy3D | |
| sprawdzSasiednieElementy() | Delanouy3D | |
| sprawdzWaznoscPunktow() | Delanouy3D | |
| srednieRamiePunktu(int punktID, double mnoznik) | Delanouy3D | |
| Start(double xdl, double ydl, double zdl) | Delanouy3D | |
| Start(double xdl, double ydl, double zdl, int ileP) | Delanouy3D | |
| stosunekGamaKGMSH() | Delanouy3D | |
| stosunekGamaKGMSHAktywneZiarna(IntList &nrAktywne) | Delanouy3D | |
| stosunekGamaKGMSHWyszukajElemnty(double stosunekR_r) | Delanouy3D | |
| stosunekGMSHNajwiekszyDlaPunktu(int ktoryPunkt) | Delanouy3D | |
| stosunekRdor(FILE *out) | Delanouy3D | |
| stosunekRdor(double flaga) | Delanouy3D | |
| stosunekRdorAktywneZiarna(IntList &nrAktywne) | Delanouy3D | |
| stosunekRdorCout() | Delanouy3D | |
| stosunekRdorNajlepszayWynikDlaPunktu(int ktoryPunkt) | Delanouy3D | |
| stosunekRdorNajlepszayWynikDlaPunktu1(int ktoryPunkt) | Delanouy3D | |
| stosunekRdorNajwiekszyDlaPunktu(int ktoryPunkt) | Delanouy3D | |
| stosunekRdorNajwiekszyDlaPunktuDODelanoya(int ktoryPunkt, int odElementu) | Delanouy3D | |
| stosunekRdorWybranyElement(int ktoryElement) | Delanouy3D | |
| stosunekRdorWyszukajElemnty(double stosunekR_r) | Delanouy3D | |
| stosunekRdorWyszukajElemntyMalejacoSprawdz(double stosunekR_r) | Delanouy3D | |
| stosunekRdorWyszukajElemntyMalejacoWypelnij() | Delanouy3D | |
| stosunekRdorZElementow() | Delanouy3D | |
| stosunekVDlaPunktu(int ktoryPunkt) | Delanouy3D | |
| tablicaFC_connect() | Delanouy3D | |
| tworzenieGranicy2D_XY(int rodzaj) | Delanouy3D | |
| tworzeniePryzm(double gruboscWarstwyPryzmatycznej, int ileoscWarstw, int procentowaWielkoscW, double wagaWygladzania, double doklOptyWygladzania) | Delanouy3D | |
| tworzeniePryzmNormalna(double grubosc, int ileWarstw, bool flagaJakosci) | Delanouy3D | |
| tworzeniePryzmWygladzanie(double grubosc, int procentowaWielkoscW) | Delanouy3D | |
| tworzenieWarstwyPrzysciennej(IntList &sciany) | Delanouy3D | |
| uppermostBlock | Delanouy3D | |
| ustalDodatkowyPunkt(IntList &delElementy) | Delanouy3D | |
| ustalNowePunkty(IntList &zleElementy, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
| ustalNowePunkty(IntList &zleElementy, bool PoprawZPozaObszaru, PunktList &dodanePunkty) | Delanouy3D | |
| ustawaElementyNaSrodku(double stosunekWielkoscPlanszy) | Delanouy3D | |
| ustawWarunkiNaPodstawiePunktow(IntList &warunkiFace) | Delanouy3D | |
| ustawWIelkoscObszaru(double xdl, double ydl, double zdl) | Delanouy3D | [inline] |
| usunieciePunktowKoloG() | Delanouy3D | |
| usunNieZaznaczoneEl(IntList &nrZazZiaren) | Delanouy3D | [inline] |
| usunPunktyNiepotrzebne() | Delanouy3D | |
| usunWybraneElementy(bool zaznaczone, bool usun_true_oznacz_false, IntList &nrZ) | Delanouy3D | |
| usunZaznaczoneEl(IntList &nrZazZiaren) | Delanouy3D | [inline] |
| uwtorzWartstwePrzysciennaDlaZiarna(int nrZ, double dlOdsuniecia) | Delanouy3D | |
| uzupelnienieElementow() | Delanouy3D | |
| uzupelnienieElementowWybranych(IntList &elWybrane) | Delanouy3D | |
| uzupelnienieElementuWybranego(int ktory) | Delanouy3D | |
| V_objetosc(FILE *out) | Delanouy3D | |
| V_objetoscP() | Delanouy3D | |
| V_objetoscP(int ktory) | Delanouy3D | |
| V_objetoscT(FILE *out) | Delanouy3D | |
| V_objetoscT(int ktory) | Delanouy3D | |
| V_objetoscTPopraw() | Delanouy3D | |
| warunkiNaPodstawieDanych(int *matMap_in, int dl_mat, int *blockMap_in, int dl_block, int *war, int dl_war) | Delanouy3D | |
| warunkiNaPodstawieZiaren() | Delanouy3D | |
| warunkiNaPodstawieZiaren_pop_in_out(int numer) | Delanouy3D | |
| warunkiNaPodstawieZiaren_reset(int numer) | Delanouy3D | |
| wczytaj3D(const char *nazwa) | Delanouy3D | |
| wczytajAnsys1(const char *nazwa, double powieksz, double transX, double transY, double transZ) | Delanouy3D | |
| wczytajPlikNas(const char *nazwa, int mnoznik, bool warunki, double px, double py, double pz) | Delanouy3D | |
| wczytajPlikNas(const char *nazwa, int mnoznik, bool wczytajWarunki) | Delanouy3D | |
| wczytajPrzerob(const char *nazwa) | Delanouy3D | |
| wczytajPunktyGraniczne() | Delanouy3D | |
| wczytajPunktyPSS(const char *nazwa, int ktoreSerce) | Delanouy3D | |
| wczytajPunktyPSSnast(const char *nazwa, int ktoreSerce) | Delanouy3D | |
| wczytajWarunkiBrzegowe(int *warTab) | Delanouy3D | |
| wybraneZleEl | Delanouy3D | |
| wygladzanieLaplace() | Delanouy3D | |
| wygladzanieLaplaceWaga(int sposobZbieraniaWag, double waga, int ileWag) | Delanouy3D | |
| wygladzanieLaplaceWagaWOparciuOWybranePunktu(IntList &punk, int sposobZbieraniaWag, double waga, int ileWag, int ilePow) | Delanouy3D | |
| wygladzanieLaplaceWagaWybraneP(int sposobZbieraniaWag, double waga, int punktyOD, int ileWag) | Delanouy3D | |
| wygladzanieLaplaceWagaWybranePunkty(int sposobZbieraniaWag, double waga, IntList &punk, int ileWag) | Delanouy3D | |
| wygladzanieLaplaceWOparciuOWybranePunktu(IntList &punk, int ilePow) | Delanouy3D | |
| wygladzanieLaplaceWybranePunkty(IntList &punk) | Delanouy3D | |
| wyliczWektorNormalny(double &x1_zwWyn, double &y1_zwWyn, double &z1_zwWyn) | Delanouy3D | |
| wyliczWektorNormalnyDlaPunkty(Punkt &szukWektor, int numerWezla, IntList &elementySas, DoubleList &poleEleSas, PunktList &sprawdz, bool flagaJakosci) | Delanouy3D | |
| wyszukajDuzeTrojkaty(const double &stosunekR_r, IntList &zleElementy) | Delanouy3D | |
| wyszukajEdgesInEl(int nrEl, int *nrEdges) | Delanouy3D | |
| wyszukajElement(const double &x, const double &y, const double &z) | Delanouy3D | |
| wyszukajElementGwiazda(const double &x, const double &y, const double &z, IntList &sprawdz, const int &wielkoscG) | Delanouy3D | |
| wyszukajElementOP(const int &wybranyTE, const double &x, const double &y, const double &z, IntList &zlyElement, IntList &pomoc) | Delanouy3D | |
| wyszukajElementPoprawaOP(const double &x, const double &y, const double &z, IntList &zlyElement) | Delanouy3D | |
| wyszukajElementsWithEdge(int nrEd, int *nrElements) | Delanouy3D | |
| wyszukajNormalnePowierzchniDlaPunktowGranicznych() | Delanouy3D | |
| wyszukajPowZew_start(int rodzajGranicy) | Delanouy3D | |
| wyszukajPowZew_wygladScianyGranicznej(int rodzajGranicy, char **mapE_F) | Delanouy3D | |
| wyszukajPowZew_wyszkiwaniePow(char **mapE_F, IntList &pkScian, bool *pointFlag, char obecnyNumer) | Delanouy3D | |
| wyszukajPowZew_zmienKoloryWezlow(char **mapE_F) | Delanouy3D | |
| wyszukajPunktuDoWygladzenia(IntList &punk, int numerZiarna, int ilePok) | Delanouy3D | |
| wyszukajPunktuDoWygladzeniaNaPodstawiePunktow(IntList &punk, IntList &punktyZaz, int ilePok) | Delanouy3D | |
| wyszukajScianyNaPryzmy(IntList &scianyPryzm) | Delanouy3D | |
| wyszukajScianyNaPryzmyNormalna(IntList &scianyPryzm) | Delanouy3D | |
| wyszukajWlementyScianGranicznychZPunktem(int numerWezla, IntList &elementySas, DoubleList &polaEleSas) | Delanouy3D | |
| wyszukanieSasidnichElementowE() | Delanouy3D | |
| wyszukanieSasidniegoElementu(int nrEl, int numerSciany) | Delanouy3D | |
| wyszukanieSasidniegoElementu(int nrEl) | Delanouy3D | |
| wyznaczOdleglosc(IntList &sciany, double dlOdsuniecia) | Delanouy3D | |
| z() | Delanouy3D | |
| zageszczenieSiatkiNaGranicy() | Delanouy3D | |
| zageszczenieSiatkiPowierzchni() | Delanouy3D | |
| zapisParaView(const char *nazwa) | Delanouy3D | |
| zapiszaAktualnaLibczeW() | Delanouy3D | [inline] |
| zapiszBMP(const char *nazwa, void *handle) | Delanouy3D | |
| ZapiszDoPlikuAbaqus(const char *nazwa) | Delanouy3D | |
| ZapiszDoPlikuNas(const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, bool scianyProstopa) | Delanouy3D | |
| ZapiszDoPlikuNasPryzm(const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, bool scianyProstopa) | Delanouy3D | |
| ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowHybrydDowolny(const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, int warunki) | Delanouy3D | |
| ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowHybrydKanal(const char *nazwa, int wartoscMaxDo) | Delanouy3D | |
| ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowHybrydPSS(const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, bool scianyProstopa) | Delanouy3D | |
| ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowTetra(const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, bool scianyProstopa) | Delanouy3D | |
| ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowTetraKanal(const char *nazwa, int wartoscMaxDo) | Delanouy3D | |
| ZapiszDoPlikuNasZPrzesunieciem(const char *nazwa, double dzielnikZ, bool scianyProstopa, int transX, int transY, int treansZ, double globalnyDzielnik, int *tab) | Delanouy3D | |
| ZapiszDoPlikuNasZPrzesunieciem_BC_Face(const char *nazwa, double dzielnikZ, double transX, double transY, double treansZ, double globalnyDzielnik) | Delanouy3D | |
| ZapiszDoPlikuSiatkaPow(const char *nazwa) | Delanouy3D | |
| zapiszDoPlikuZageszczeniePunktowNaPow(bool zastosujGlobPrzesuniecia, int ileRazy, const char *nazwa) | Delanouy3D | |
| zapiszNajVTrojkat() | Delanouy3D | |
| zapiszPunktyGraniczne() | Delanouy3D | |
| zapiszWarunkiBrzegowe(int *warTab) | Delanouy3D | |
| zapiszWarunkiPoczatkoweNaPodstawieDanych(const char *nazwa, double *tempB, int dl_tempB, int *Block, int dl_Block) | Delanouy3D | |
| zapiszWzorGranicy() | Delanouy3D | |
| zapiszWzorGranicy(IntList &wzorGranicy) | Delanouy3D | |
| zaznaczElementyZPPocz() | Delanouy3D | |
| zbierzWagi(int nrSposobuZbieraniaWag, int ktoryP, DoubleList &wagi, int ileWag) | Delanouy3D | [inline] |
| zbierzWagiOdleglosciKrawedzi(int ktoryP, DoubleList &wagi) | Delanouy3D | |
| zbierzWagiOdleglosciKrawedziPoprawne(int ktoryP, DoubleList &wagi, int ileWag) | Delanouy3D | |
| zbierzWagiOdleglosciOdPunktowWagi(int ktoryP, DoubleList &wagi, int ileWag) | Delanouy3D | |
| zmianaWartGrad(IntList &sciany, double dlOdsuniecia) | Delanouy3D | |
| zmien_do_kontaktu(int pozycja) | Delanouy3D | |
| zmienWarunkeSciana(double r_max, double r_min, int zWar, int naWar) | Delanouy3D | |
| znajdzElemetyPoDodaniuPunktow(IntList &ktoreP, IntList &ktoreE) | Delanouy3D | |
| znajdzScianyGraniczneDlaZiarna(IntList &sciany, int nrZiarna, bool czyKrawPrzes) | Delanouy3D | |
| znajdzWszystkieScianyGraniczne(IntList &sciany) | Delanouy3D | |
| zworcNormalnaDoFace(int p1, int p2, int p3) | Delanouy3D | |
| zwrocLiczby(double &a, double &b, double &c, string &liczba) | Delanouy3D | |
| zwrocRefElementow() | Delanouy3D | [inline] |
| zwrocRefPunktow() | Delanouy3D | [inline] |
| ~Delanouy3D() | Delanouy3D | |