, including all inherited members.
count_bc_surface(FILE *Interactive_output) | Delanouy3D | |
creatFaceAndEdge() | Delanouy3D | |
creatFaceAndEdgeRememberBC() | Delanouy3D | |
czyscEdge() | Delanouy3D | |
czyscFace() | Delanouy3D | |
czyscFaceAndEdge() | Delanouy3D | |
Delanouy3D(double xdl, double ydl, double zdl) | Delanouy3D | [inline] |
delanoyTablicaDodajPunktyWOparciuOTabliceElementow(PunktList &Tab, IntList &zElementu) | Delanouy3D | |
delanoyTablicaOP(double xdl, double ydl, double zdl, bool reMes, PunktList &Tab, double ws, int te, bool dokladneWyszukanie) | Delanouy3D | |
delanoyTablicaOPDodajPunkty(double xdl, double ydl, double zdl, bool reMes, PunktList &Tab, double ws, int te) | Delanouy3D | |
delanoyTablicaOPDodajPunktyZTablicaPolozeniaEl(int **tabelementow, double xdl, double ydl, double zdl, bool reMes, PunktList &Tab, double ws, int te) | Delanouy3D | |
delanoyTablicaOPDodajPunktyZTablicaPolozeniaElUstalJakoscEl(int **tabelementow, double xdl, double ydl, double zdl, bool reMes, PunktList &Tab, double ws, int te) | Delanouy3D | |
dlugosc_do_sciany(int punktID, int elID) | Delanouy3D | |
do_kontaktu | Delanouy3D | |
dodajNowePunktyNaKrawedziach() | Delanouy3D | |
dodajPunktPopElement() | Delanouy3D | |
dodajPunktWSrodkuElementow() | Delanouy3D | |
dodajPunktWSrodkuNajwiekszejPow(IntList &zleElementy) | Delanouy3D | |
dopasujElementDoZiarna(bool pokazWynik) | Delanouy3D | |
dopasujElementDoZiarnaNaPodstawieFunkcji(double wartoscKata, double rZasat, double rTube) | Delanouy3D | |
dopasujElementDoZiarnaPunktyStartowe(PunktList &startP) | Delanouy3D | |
edges | Delanouy3D | |
elements | Delanouy3D | |
elementyDoDelnoya(int wybrany, double x, double y, double z, IntList &delElementy) | Delanouy3D | |
elementyDoDelnoyaPoprawaE(int wybrany, IntList &delElementy) | Delanouy3D | |
elementyDoDelnoyaZeSprObj(int wybrany, double x, double y, double z, IntList &delElementy) | Delanouy3D | |
facebc_connect | Delanouy3D | |
faces | Delanouy3D | |
flag_bc_connect | Delanouy3D | |
fluidBlock | Delanouy3D | |
fluidGroup | Delanouy3D | |
get_facebc_connect(int ktory) | Delanouy3D | [inline] |
getFacePoints(int face_id, int *points) | Delanouy3D | |
getlowestGroupID() | Delanouy3D | |
ileScianyNaPryzmy() | Delanouy3D | |
ileWezlowG() | Delanouy3D | |
info_bc_connect() | Delanouy3D | |
initPrzestrzenRuch(double px0, double py0, double pz0, double px1, double py1, double pz1) | Delanouy3D | |
kopiujSiatke(Delanouy3D &a) | Delanouy3D | |
krawedzieSrodAryt(double wynik[4], const int &p1, const int &p2, const int &p3, const int &p4) | Delanouy3D | |
laplas | Delanouy3D | |
mapFace | Delanouy3D | |
materialIDs(int *tab, int l_tab) | Delanouy3D | |
materialNumber() | Delanouy3D | |
maxZgranica() | Delanouy3D | |
maxZgranica1() | Delanouy3D | |
minZwezglyGraniczne() | Delanouy3D | |
mmr_dopasuj_punkty(int face_id, int fa_connect, int *el_id, int zmien) | Delanouy3D | |
naprawaElementow_Objetosci(int ktoryPunkt) | Delanouy3D | |
objetoscSrodAryt(double wynik[4], const int &p1, const int &p2, const int &p3, const int &p4) | Delanouy3D | |
obliczGradiety(IntList &sciany, double dlOdsuniecia) | Delanouy3D | |
odznaczWezlyNaPow_b() | Delanouy3D | |
optymalizacjaStosunekGMSH(double dlKroku) | Delanouy3D | |
optymalizacjaStosunekRdor(double dlKroku) | Delanouy3D | |
optymalizacjaStosunekRdorCalosc(double dlKroku, bool bezGranicy) | Delanouy3D | |
optymalizacjaStosunekRdorCalosc_zmienna_dl_kroku(double dlKroku, bool bezGranicy) | Delanouy3D | |
optymalizacjaStosunekRdorDODelanoya(double dlKroku, int odElementu) | Delanouy3D | |
optymalizacjaStosunekRdorNajlepszayWynikCalosc(double dlKroku, bool bezGranicy) | Delanouy3D | |
optymalizacjaStosunekRdorNajlepszayWynikCaloscDlaWybranychPunktow(IntList &wybranePunkty, double dlKroku, bool bezGranicy) | Delanouy3D | |
optymalizacjaStosunekRdorWybranePunkty(double dlKroku, IntList &wybraneP, int ileRazy) | Delanouy3D | |
optymalizacjaV(double dlKroku) | Delanouy3D | |
optymalizacjaVWybranePunkty(double dlKroku, IntList &wybraneP, int ileRazy) | Delanouy3D | |
optymalizacjaWCeluUzyskaniaPrawidlowejV(double dlKroku, int numerP) | Delanouy3D | |
oznaczPunktyNiepotrzebne() | Delanouy3D | |
oznaczWezlyGraniczneNaPodstawieScianG() | Delanouy3D | |
oznaczWezlyGraniczneNaPodstSasP() | Delanouy3D | |
oznaczWezlyNaPow_b() | Delanouy3D | |
oznaczWszytkieWezlyGraniczneNaBrzegach() | Delanouy3D | |
pobierzWarunkiZFacow(IntList &warunkiBrzegowe, int *mapaPunktow1) | Delanouy3D | |
pobierzWarunkiZFacow(IntList &warunkiBrzegowe) | Delanouy3D | |
podzielNaObjekty(int *tabBlock, int dl_tab) | Delanouy3D | |
points | Delanouy3D | |
pokazMinMaxV() | Delanouy3D | |
polozeniePunktowWybranegoEl(int el, int localP, double *coor) | Delanouy3D | |
poprawaDopasowaniaZiaren(const int &dokladnoscDop, const int &rodzaj) | Delanouy3D | |
poprawaDopasowaniaZiaren2Sas(IntList &zleE) | Delanouy3D | |
poprawaDopasowaniaZiarenNajKrawAryt(const int &dokladnoscDop) | Delanouy3D | |
poprawaDopasowaniaZiarenNajObjAryt(const int &dokladnoscDop) | Delanouy3D | |
poprawaElement(int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
poprawaElement_popZiarna(int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
poprawaElementMalejaco(int **tabElementow2, int model, double &stostunekObecny, double stosunekDocelowy, double &zmniejszO, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
poprawaElementPrzysp(int **tabElementow2, int model, double &stostunekObecny, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
poprawaElementWszystkieGMSH(int sposobZbieraniaWag, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru, double waga, bool modelPop, int ileWag) | Delanouy3D | |
poprawaElementWszystkieRdor(int sposobZbieraniaWag, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru, double waga, bool modelPop, int ileWag) | Delanouy3D | |
poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowa(int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowa_popZiarna(int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowaMalejaco(int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowaPrzysp(int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
poprawGranice() | Delanouy3D | |
poprawGranice(PunktList &noweP) | Delanouy3D | |
poprawGranice(IntList &wzorGranicy, PunktList &noweP) | Delanouy3D | |
poprawGraniceUsuniecieP() | Delanouy3D | |
powierzchnieScian(double wynik[4], const int &p1, const int &p2, const int &p3, const int &p4) | Delanouy3D | |
powSciany(int p1, int p2, int p3) | Delanouy3D | |
powSinus(double doX, double doY, double dl, double zmiejszaPrzes, double limit, double szerokosc) | Delanouy3D | |
pryzmy | Delanouy3D | |
przestawIterPunktowNaSchowek() | Delanouy3D | [inline] |
przygotojTabliceDoDelanoya(int **&tabElementow2, int WETE2, double WEws2) | Delanouy3D | |
punktSciana2D(int ro1, int rodzaj, const double &War0, const double &x1, const double &x2, const double &x3, const double &y1, const double &y2, const double &y3, Punkt &temp) | Delanouy3D | |
punktSciana3D(const double &x1, const double &y1, const double &z1, const double &x2, const double &y2, const double &z2, const double &x3, const double &y3, const double &z3, Punkt &temp) | Delanouy3D | |
punktyPR | Delanouy3D | |
reMes() | Delanouy3D | |
reMes(double wX, double wY, double wZ) | Delanouy3D | |
rozbijajDuzeTrojkaty(const double &stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
rozdzielSasiednieMaterialy(bool block) | Delanouy3D | |
rozpoznawaniePlaszczyzn() | Delanouy3D | |
ruchPrzestrzen(int ileWarstw, int obecny_krok, int od_krok, int ileKrok, double minPoprawy, double px0, double py0, double pz0, double px1, double py1, double pz1, double endX, double endY, double endZ) | Delanouy3D | |
ruchSpawanie(double obecnyKrok, double od_start, double minPoprawy, double doX, double doY, double dl, double zmiejszaPrzes, double limit, double szerokosc) | Delanouy3D | |
rysuj(bool ujemne) | Delanouy3D | |
rysujCzworosciany() | Delanouy3D | |
rysujPow() | Delanouy3D | |
rysujPryzme(int ktora) | Delanouy3D | |
rysujPryzmy(bool ujemne) | Delanouy3D | |
rysujPunkty(int size) | Delanouy3D | |
rysujWybraneZiarna(IntList &niePokZiarn) | Delanouy3D | |
rysujWybraneZiarnaPrzekroj(IntList &niePokZiarn, int x, int y, int z, bool calosc) | Delanouy3D | |
rysujZleEl() | Delanouy3D | |
sasiednieElementy() | Delanouy3D | |
sasiedniePunkty() | Delanouy3D | |
sasiedniePunktyPryzm() | Delanouy3D | |
sciany | Delanouy3D | |
siatkaStatyczna(double dl_x, double dl_y, double dl_z, double il_w_x, double il_w_y, double il_w_z) | Delanouy3D | |
skalujCzworosciany(double gX, double gY, double gZ) | Delanouy3D | |
skalujIPrzesunCzworosciany(double gruboscWarstwy) | Delanouy3D | |
smoothing(double l_step, int repetition) | Delanouy3D | |
sprawdzCzyNalezyDoE(int nrE, const double &x, const double &y, const double &z) | Delanouy3D | |
sprawdzElement(int jaki, IntList &lista) | Delanouy3D | |
sprawdzenieElementow(const double &x, const double &y, const double &z, IntList &sprawEle, const int &od) | Delanouy3D | |
sprawdzSasiadow() | Delanouy3D | |
sprawdzSasiednieElementy() | Delanouy3D | |
sprawdzWaznoscPunktow() | Delanouy3D | |
srednieRamiePunktu(int punktID, double mnoznik) | Delanouy3D | |
Start(double xdl, double ydl, double zdl) | Delanouy3D | |
Start(double xdl, double ydl, double zdl, int ileP) | Delanouy3D | |
stosunekGamaKGMSH() | Delanouy3D | |
stosunekGamaKGMSHAktywneZiarna(IntList &nrAktywne) | Delanouy3D | |
stosunekGamaKGMSHWyszukajElemnty(double stosunekR_r) | Delanouy3D | |
stosunekGMSHNajwiekszyDlaPunktu(int ktoryPunkt) | Delanouy3D | |
stosunekRdor(FILE *out) | Delanouy3D | |
stosunekRdor(double flaga) | Delanouy3D | |
stosunekRdorAktywneZiarna(IntList &nrAktywne) | Delanouy3D | |
stosunekRdorCout() | Delanouy3D | |
stosunekRdorNajlepszayWynikDlaPunktu(int ktoryPunkt) | Delanouy3D | |
stosunekRdorNajlepszayWynikDlaPunktu1(int ktoryPunkt) | Delanouy3D | |
stosunekRdorNajwiekszyDlaPunktu(int ktoryPunkt) | Delanouy3D | |
stosunekRdorNajwiekszyDlaPunktuDODelanoya(int ktoryPunkt, int odElementu) | Delanouy3D | |
stosunekRdorWybranyElement(int ktoryElement) | Delanouy3D | |
stosunekRdorWyszukajElemnty(double stosunekR_r) | Delanouy3D | |
stosunekRdorWyszukajElemntyMalejacoSprawdz(double stosunekR_r) | Delanouy3D | |
stosunekRdorWyszukajElemntyMalejacoWypelnij() | Delanouy3D | |
stosunekRdorZElementow() | Delanouy3D | |
stosunekVDlaPunktu(int ktoryPunkt) | Delanouy3D | |
tablicaFC_connect() | Delanouy3D | |
tworzenieGranicy2D_XY(int rodzaj) | Delanouy3D | |
tworzeniePryzm(double gruboscWarstwyPryzmatycznej, int ileoscWarstw, int procentowaWielkoscW, double wagaWygladzania, double doklOptyWygladzania) | Delanouy3D | |
tworzeniePryzmNormalna(double grubosc, int ileWarstw, bool flagaJakosci) | Delanouy3D | |
tworzeniePryzmWygladzanie(double grubosc, int procentowaWielkoscW) | Delanouy3D | |
tworzenieWarstwyPrzysciennej(IntList &sciany) | Delanouy3D | |
uppermostBlock | Delanouy3D | |
ustalDodatkowyPunkt(IntList &delElementy) | Delanouy3D | |
ustalNowePunkty(IntList &zleElementy, bool PoprawZPozaObszaru) | Delanouy3D | |
ustalNowePunkty(IntList &zleElementy, bool PoprawZPozaObszaru, PunktList &dodanePunkty) | Delanouy3D | |
ustawaElementyNaSrodku(double stosunekWielkoscPlanszy) | Delanouy3D | |
ustawWarunkiNaPodstawiePunktow(IntList &warunkiFace) | Delanouy3D | |
ustawWIelkoscObszaru(double xdl, double ydl, double zdl) | Delanouy3D | [inline] |
usunieciePunktowKoloG() | Delanouy3D | |
usunNieZaznaczoneEl(IntList &nrZazZiaren) | Delanouy3D | [inline] |
usunPunktyNiepotrzebne() | Delanouy3D | |
usunWybraneElementy(bool zaznaczone, bool usun_true_oznacz_false, IntList &nrZ) | Delanouy3D | |
usunZaznaczoneEl(IntList &nrZazZiaren) | Delanouy3D | [inline] |
uwtorzWartstwePrzysciennaDlaZiarna(int nrZ, double dlOdsuniecia) | Delanouy3D | |
uzupelnienieElementow() | Delanouy3D | |
uzupelnienieElementowWybranych(IntList &elWybrane) | Delanouy3D | |
uzupelnienieElementuWybranego(int ktory) | Delanouy3D | |
V_objetosc(FILE *out) | Delanouy3D | |
V_objetoscP() | Delanouy3D | |
V_objetoscP(int ktory) | Delanouy3D | |
V_objetoscT(FILE *out) | Delanouy3D | |
V_objetoscT(int ktory) | Delanouy3D | |
V_objetoscTPopraw() | Delanouy3D | |
warunkiNaPodstawieDanych(int *matMap_in, int dl_mat, int *blockMap_in, int dl_block, int *war, int dl_war) | Delanouy3D | |
warunkiNaPodstawieZiaren() | Delanouy3D | |
warunkiNaPodstawieZiaren_pop_in_out(int numer) | Delanouy3D | |
warunkiNaPodstawieZiaren_reset(int numer) | Delanouy3D | |
wczytaj3D(const char *nazwa) | Delanouy3D | |
wczytajAnsys1(const char *nazwa, double powieksz, double transX, double transY, double transZ) | Delanouy3D | |
wczytajPlikNas(const char *nazwa, int mnoznik, bool warunki, double px, double py, double pz) | Delanouy3D | |
wczytajPlikNas(const char *nazwa, int mnoznik, bool wczytajWarunki) | Delanouy3D | |
wczytajPrzerob(const char *nazwa) | Delanouy3D | |
wczytajPunktyGraniczne() | Delanouy3D | |
wczytajPunktyPSS(const char *nazwa, int ktoreSerce) | Delanouy3D | |
wczytajPunktyPSSnast(const char *nazwa, int ktoreSerce) | Delanouy3D | |
wczytajWarunkiBrzegowe(int *warTab) | Delanouy3D | |
wybraneZleEl | Delanouy3D | |
wygladzanieLaplace() | Delanouy3D | |
wygladzanieLaplaceWaga(int sposobZbieraniaWag, double waga, int ileWag) | Delanouy3D | |
wygladzanieLaplaceWagaWOparciuOWybranePunktu(IntList &punk, int sposobZbieraniaWag, double waga, int ileWag, int ilePow) | Delanouy3D | |
wygladzanieLaplaceWagaWybraneP(int sposobZbieraniaWag, double waga, int punktyOD, int ileWag) | Delanouy3D | |
wygladzanieLaplaceWagaWybranePunkty(int sposobZbieraniaWag, double waga, IntList &punk, int ileWag) | Delanouy3D | |
wygladzanieLaplaceWOparciuOWybranePunktu(IntList &punk, int ilePow) | Delanouy3D | |
wygladzanieLaplaceWybranePunkty(IntList &punk) | Delanouy3D | |
wyliczWektorNormalny(double &x1_zwWyn, double &y1_zwWyn, double &z1_zwWyn) | Delanouy3D | |
wyliczWektorNormalnyDlaPunkty(Punkt &szukWektor, int numerWezla, IntList &elementySas, DoubleList &poleEleSas, PunktList &sprawdz, bool flagaJakosci) | Delanouy3D | |
wyszukajDuzeTrojkaty(const double &stosunekR_r, IntList &zleElementy) | Delanouy3D | |
wyszukajEdgesInEl(int nrEl, int *nrEdges) | Delanouy3D | |
wyszukajElement(const double &x, const double &y, const double &z) | Delanouy3D | |
wyszukajElementGwiazda(const double &x, const double &y, const double &z, IntList &sprawdz, const int &wielkoscG) | Delanouy3D | |
wyszukajElementOP(const int &wybranyTE, const double &x, const double &y, const double &z, IntList &zlyElement, IntList &pomoc) | Delanouy3D | |
wyszukajElementPoprawaOP(const double &x, const double &y, const double &z, IntList &zlyElement) | Delanouy3D | |
wyszukajElementsWithEdge(int nrEd, int *nrElements) | Delanouy3D | |
wyszukajNormalnePowierzchniDlaPunktowGranicznych() | Delanouy3D | |
wyszukajPowZew_start(int rodzajGranicy) | Delanouy3D | |
wyszukajPowZew_wygladScianyGranicznej(int rodzajGranicy, char **mapE_F) | Delanouy3D | |
wyszukajPowZew_wyszkiwaniePow(char **mapE_F, IntList &pkScian, bool *pointFlag, char obecnyNumer) | Delanouy3D | |
wyszukajPowZew_zmienKoloryWezlow(char **mapE_F) | Delanouy3D | |
wyszukajPunktuDoWygladzenia(IntList &punk, int numerZiarna, int ilePok) | Delanouy3D | |
wyszukajPunktuDoWygladzeniaNaPodstawiePunktow(IntList &punk, IntList &punktyZaz, int ilePok) | Delanouy3D | |
wyszukajScianyNaPryzmy(IntList &scianyPryzm) | Delanouy3D | |
wyszukajScianyNaPryzmyNormalna(IntList &scianyPryzm) | Delanouy3D | |
wyszukajWlementyScianGranicznychZPunktem(int numerWezla, IntList &elementySas, DoubleList &polaEleSas) | Delanouy3D | |
wyszukanieSasidnichElementowE() | Delanouy3D | |
wyszukanieSasidniegoElementu(int nrEl, int numerSciany) | Delanouy3D | |
wyszukanieSasidniegoElementu(int nrEl) | Delanouy3D | |
wyznaczOdleglosc(IntList &sciany, double dlOdsuniecia) | Delanouy3D | |
z() | Delanouy3D | |
zageszczenieSiatkiNaGranicy() | Delanouy3D | |
zageszczenieSiatkiPowierzchni() | Delanouy3D | |
zapisParaView(const char *nazwa) | Delanouy3D | |
zapiszaAktualnaLibczeW() | Delanouy3D | [inline] |
zapiszBMP(const char *nazwa, void *handle) | Delanouy3D | |
ZapiszDoPlikuAbaqus(const char *nazwa) | Delanouy3D | |
ZapiszDoPlikuNas(const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, bool scianyProstopa) | Delanouy3D | |
ZapiszDoPlikuNasPryzm(const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, bool scianyProstopa) | Delanouy3D | |
ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowHybrydDowolny(const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, int warunki) | Delanouy3D | |
ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowHybrydKanal(const char *nazwa, int wartoscMaxDo) | Delanouy3D | |
ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowHybrydPSS(const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, bool scianyProstopa) | Delanouy3D | |
ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowTetra(const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, bool scianyProstopa) | Delanouy3D | |
ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowTetraKanal(const char *nazwa, int wartoscMaxDo) | Delanouy3D | |
ZapiszDoPlikuNasZPrzesunieciem(const char *nazwa, double dzielnikZ, bool scianyProstopa, int transX, int transY, int treansZ, double globalnyDzielnik, int *tab) | Delanouy3D | |
ZapiszDoPlikuNasZPrzesunieciem_BC_Face(const char *nazwa, double dzielnikZ, double transX, double transY, double treansZ, double globalnyDzielnik) | Delanouy3D | |
ZapiszDoPlikuSiatkaPow(const char *nazwa) | Delanouy3D | |
zapiszDoPlikuZageszczeniePunktowNaPow(bool zastosujGlobPrzesuniecia, int ileRazy, const char *nazwa) | Delanouy3D | |
zapiszNajVTrojkat() | Delanouy3D | |
zapiszPunktyGraniczne() | Delanouy3D | |
zapiszWarunkiBrzegowe(int *warTab) | Delanouy3D | |
zapiszWarunkiPoczatkoweNaPodstawieDanych(const char *nazwa, double *tempB, int dl_tempB, int *Block, int dl_Block) | Delanouy3D | |
zapiszWzorGranicy() | Delanouy3D | |
zapiszWzorGranicy(IntList &wzorGranicy) | Delanouy3D | |
zaznaczElementyZPPocz() | Delanouy3D | |
zbierzWagi(int nrSposobuZbieraniaWag, int ktoryP, DoubleList &wagi, int ileWag) | Delanouy3D | [inline] |
zbierzWagiOdleglosciKrawedzi(int ktoryP, DoubleList &wagi) | Delanouy3D | |
zbierzWagiOdleglosciKrawedziPoprawne(int ktoryP, DoubleList &wagi, int ileWag) | Delanouy3D | |
zbierzWagiOdleglosciOdPunktowWagi(int ktoryP, DoubleList &wagi, int ileWag) | Delanouy3D | |
zmianaWartGrad(IntList &sciany, double dlOdsuniecia) | Delanouy3D | |
zmien_do_kontaktu(int pozycja) | Delanouy3D | |
zmienWarunkeSciana(double r_max, double r_min, int zWar, int naWar) | Delanouy3D | |
znajdzElemetyPoDodaniuPunktow(IntList &ktoreP, IntList &ktoreE) | Delanouy3D | |
znajdzScianyGraniczneDlaZiarna(IntList &sciany, int nrZiarna, bool czyKrawPrzes) | Delanouy3D | |
znajdzWszystkieScianyGraniczne(IntList &sciany) | Delanouy3D | |
zworcNormalnaDoFace(int p1, int p2, int p3) | Delanouy3D | |
zwrocLiczby(double &a, double &b, double &c, string &liczba) | Delanouy3D | |
zwrocRefElementow() | Delanouy3D | [inline] |
zwrocRefPunktow() | Delanouy3D | [inline] |
~Delanouy3D() | Delanouy3D | |