#include <delanouy3d.h>
Public Member Functions | |
void | rysujZleEl () |
void | count_bc_surface (FILE *Interactive_output) |
void | pobierzWarunkiZFacow (IntList &warunkiBrzegowe, int *mapaPunktow1) |
void | pobierzWarunkiZFacow (IntList &warunkiBrzegowe) |
double | dlugosc_do_sciany (int punktID, int elID) |
double | srednieRamiePunktu (int punktID, double mnoznik) |
void | optymalizacjaStosunekRdorCalosc_zmienna_dl_kroku (double dlKroku, bool bezGranicy) |
void | smoothing (double l_step, int repetition) |
void | optymalizacjaStosunekRdorCalosc (double dlKroku, bool bezGranicy) |
void | optymalizacjaStosunekRdorNajlepszayWynikCalosc (double dlKroku, bool bezGranicy) |
void | info_bc_connect () |
void | zmien_do_kontaktu (int pozycja) |
void | mmr_dopasuj_punkty (int face_id, int fa_connect, int *el_id, int zmien) |
int | get_facebc_connect (int ktory) |
void | creatFaceAndEdge () |
void | czyscFaceAndEdge () |
void | czyscFace () |
void | czyscEdge () |
void | stosunekRdor (FILE *out) |
void | zapiszaAktualnaLibczeW () |
void | przestawIterPunktowNaSchowek () |
void | zapisParaView (const char *nazwa) |
~Delanouy3D () | |
Delanouy3D (double xdl, double ydl, double zdl) | |
ElementList & | zwrocRefElementow () |
PunktList & | zwrocRefPunktow () |
int | rysuj (bool ujemne) |
void | rysujPow () |
void | rysujPunkty (int size) |
int | rysujWybraneZiarna (IntList &niePokZiarn) |
int | rysujWybraneZiarnaPrzekroj (IntList &niePokZiarn, int x, int y, int z, bool calosc) |
void | sprawdzSasiadow () |
void | sprawdzSasiednieElementy () |
double | V_objetosc (FILE *out) |
double | V_objetoscP () |
double | V_objetoscT (FILE *out) |
double | V_objetoscTPopraw () |
double | V_objetoscT (int ktory) |
bool | V_objetoscP (int ktory) |
int | przygotojTabliceDoDelanoya (int **&tabElementow2, int WETE2, double WEws2) |
int | poprawaElementMalejaco (int **tabElementow2, int model, double &stostunekObecny, double stosunekDocelowy, double &zmniejszO, bool PoprawZPozaObszaru) |
int | poprawaElementPrzysp (int **tabElementow2, int model, double &stostunekObecny, bool PoprawZPozaObszaru) |
void | Start (double xdl, double ydl, double zdl) |
void | Start (double xdl, double ydl, double zdl, int ileP) |
void | ustawWIelkoscObszaru (double xdl, double ydl, double zdl) |
void | delanoyTablicaOP (double xdl, double ydl, double zdl, bool reMes, PunktList &Tab, double ws, int te, bool dokladneWyszukanie) |
void | delanoyTablicaOPDodajPunkty (double xdl, double ydl, double zdl, bool reMes, PunktList &Tab, double ws, int te) |
void | delanoyTablicaOPDodajPunktyZTablicaPolozeniaEl (int **tabelementow, double xdl, double ydl, double zdl, bool reMes, PunktList &Tab, double ws, int te) |
void | delanoyTablicaOPDodajPunktyZTablicaPolozeniaElUstalJakoscEl (int **tabelementow, double xdl, double ydl, double zdl, bool reMes, PunktList &Tab, double ws, int te) |
void | delanoyTablicaDodajPunktyWOparciuOTabliceElementow (PunktList &Tab, IntList &zElementu) |
bool | sprawdzElement (int jaki, IntList &lista) |
bool | elementyDoDelnoya (int wybrany, double x, double y, double z, IntList &delElementy) |
bool | elementyDoDelnoyaZeSprObj (int wybrany, double x, double y, double z, IntList &delElementy) |
bool | sprawdzCzyNalezyDoE (int nrE, const double &x, const double &y, const double &z) |
int | wyszukajElementOP (const int &wybranyTE, const double &x, const double &y, const double &z, IntList &zlyElement, IntList &pomoc) |
int | wyszukajElement (const double &x, const double &y, const double &z) |
int | wyszukajElementPoprawaOP (const double &x, const double &y, const double &z, IntList &zlyElement) |
int | wyszukajElementGwiazda (const double &x, const double &y, const double &z, IntList &sprawdz, const int &wielkoscG) |
int | sprawdzenieElementow (const double &x, const double &y, const double &z, IntList &sprawEle, const int &od) |
void | dodajPunktPopElement () |
void | dodajPunktWSrodkuElementow () |
void | dodajPunktWSrodkuNajwiekszejPow (IntList &zleElementy) |
int | dopasujElementDoZiarna (bool pokazWynik) |
void | dopasujElementDoZiarnaNaPodstawieFunkcji (double wartoscKata, double rZasat, double rTube) |
int | dopasujElementDoZiarnaPunktyStartowe (PunktList &startP) |
void | poprawaDopasowaniaZiaren (const int &dokladnoscDop, const int &rodzaj) |
void | poprawaDopasowaniaZiarenNajObjAryt (const int &dokladnoscDop) |
void | poprawaDopasowaniaZiarenNajKrawAryt (const int &dokladnoscDop) |
void | powierzchnieScian (double wynik[4], const int &p1, const int &p2, const int &p3, const int &p4) |
void | objetoscSrodAryt (double wynik[4], const int &p1, const int &p2, const int &p3, const int &p4) |
void | krawedzieSrodAryt (double wynik[4], const int &p1, const int &p2, const int &p3, const int &p4) |
void | poprawaDopasowaniaZiaren2Sas (IntList &zleE) |
void | oznaczWezlyNaPow_b () |
void | odznaczWezlyNaPow_b () |
void | reMes () |
void | reMes (double wX, double wY, double wZ) |
void | sasiedniePunkty () |
void | sasiedniePunktyPryzm () |
void | sasiednieElementy () |
void | wygladzanieLaplace () |
void | wygladzanieLaplaceWaga (int sposobZbieraniaWag, double waga, int ileWag) |
void | wygladzanieLaplaceWOparciuOWybranePunktu (IntList &punk, int ilePow) |
void | wygladzanieLaplaceWagaWOparciuOWybranePunktu (IntList &punk, int sposobZbieraniaWag, double waga, int ileWag, int ilePow) |
void | wygladzanieLaplaceWagaWybraneP (int sposobZbieraniaWag, double waga, int punktyOD, int ileWag) |
void | wygladzanieLaplaceWagaWybranePunkty (int sposobZbieraniaWag, double waga, IntList &punk, int ileWag) |
void | wygladzanieLaplaceWybranePunkty (IntList &punk) |
void | wyszukajPunktuDoWygladzenia (IntList &punk, int numerZiarna, int ilePok) |
void | optymalizacjaStosunekRdor (double dlKroku) |
void | optymalizacjaStosunekGMSH (double dlKroku) |
void | optymalizacjaV (double dlKroku) |
void | optymalizacjaStosunekRdorWybranePunkty (double dlKroku, IntList &wybraneP, int ileRazy) |
void | optymalizacjaStosunekRdorDODelanoya (double dlKroku, int odElementu) |
void | optymalizacjaWCeluUzyskaniaPrawidlowejV (double dlKroku, int numerP) |
double | stosunekRdorNajlepszayWynikDlaPunktu (int ktoryPunkt) |
double | stosunekRdorNajlepszayWynikDlaPunktu1 (int ktoryPunkt) |
void | optymalizacjaVWybranePunkty (double dlKroku, IntList &wybraneP, int ileRazy) |
void | zbierzWagi (int nrSposobuZbieraniaWag, int ktoryP, DoubleList &wagi, int ileWag) |
void | zbierzWagiOdleglosciKrawedzi (int ktoryP, DoubleList &wagi) |
void | zbierzWagiOdleglosciOdPunktowWagi (int ktoryP, DoubleList &wagi, int ileWag) |
void | zbierzWagiOdleglosciKrawedziPoprawne (int ktoryP, DoubleList &wagi, int ileWag) |
void | zapiszWzorGranicy () |
void | zapiszWzorGranicy (IntList &wzorGranicy) |
void | poprawGranice () |
void | usunieciePunktowKoloG () |
void | poprawGraniceUsuniecieP () |
void | poprawGranice (PunktList &noweP) |
void | poprawGranice (IntList &wzorGranicy, PunktList &noweP) |
void | ZapiszDoPlikuAbaqus (const char *nazwa) |
void | ZapiszDoPlikuNas (const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, bool scianyProstopa) |
void | ZapiszDoPlikuNasPryzm (const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, bool scianyProstopa) |
void | ZapiszDoPlikuNasZPrzesunieciem (const char *nazwa, double dzielnikZ, bool scianyProstopa, int transX, int transY, int treansZ, double globalnyDzielnik, int *tab) |
void | ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowTetra (const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, bool scianyProstopa) |
void | ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowHybrydPSS (const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, bool scianyProstopa) |
void | ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowTetraKanal (const char *nazwa, int wartoscMaxDo) |
void | ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowHybrydKanal (const char *nazwa, int wartoscMaxDo) |
void | ZapiszDoPlikuNasZPrzesunieciem_BC_Face (const char *nazwa, double dzielnikZ, double transX, double transY, double treansZ, double globalnyDzielnik) |
void | ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowHybrydDowolny (const char *nazwa, double dzielnikZ, bool wartosciDo1, int warunki) |
void | ZapiszDoPlikuSiatkaPow (const char *nazwa) |
void | zapiszBMP (const char *nazwa, void *handle) |
void | znajdzElemetyPoDodaniuPunktow (IntList &ktoreP, IntList &ktoreE) |
int | poprawaElement (int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) |
int | poprawaElement_popZiarna (int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) |
void | poprawaElementWszystkieRdor (int sposobZbieraniaWag, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru, double waga, bool modelPop, int ileWag) |
void | poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowa (int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) |
void | poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowaMalejaco (int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) |
void | poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowaPrzysp (int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) |
void | poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowa_popZiarna (int model, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) |
void | poprawaElementWszystkieGMSH (int sposobZbieraniaWag, double stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru, double waga, bool modelPop, int ileWag) |
void | stosunekRdorCout () |
void | stosunekRdorZElementow () |
bool | stosunekRdor (double flaga) |
void | stosunekRdorAktywneZiarna (IntList &nrAktywne) |
double | stosunekRdorWybranyElement (int ktoryElement) |
double | naprawaElementow_Objetosci (int ktoryPunkt) |
double | stosunekRdorNajwiekszyDlaPunktu (int ktoryPunkt) |
double | stosunekRdorNajwiekszyDlaPunktuDODelanoya (int ktoryPunkt, int odElementu) |
double | stosunekGMSHNajwiekszyDlaPunktu (int ktoryPunkt) |
double | stosunekVDlaPunktu (int ktoryPunkt) |
void | stosunekGamaKGMSH () |
void | stosunekGamaKGMSHAktywneZiarna (IntList &nrAktywne) |
void | stosunekRdorWyszukajElemnty (double stosunekR_r) |
void | stosunekRdorWyszukajElemntyMalejacoSprawdz (double stosunekR_r) |
void | stosunekRdorWyszukajElemntyMalejacoWypelnij () |
void | stosunekGamaKGMSHWyszukajElemnty (double stosunekR_r) |
int | ustalNowePunkty (IntList &zleElementy, bool PoprawZPozaObszaru) |
int | ustalNowePunkty (IntList &zleElementy, bool PoprawZPozaObszaru, PunktList &dodanePunkty) |
bool | elementyDoDelnoyaPoprawaE (int wybrany, IntList &delElementy) |
Punkt | ustalDodatkowyPunkt (IntList &delElementy) |
float | punktSciana2D (int ro1, int rodzaj, const double &War0, const double &x1, const double &x2, const double &x3, const double &y1, const double &y2, const double &y3, Punkt &temp) |
float | punktSciana3D (const double &x1, const double &y1, const double &z1, const double &x2, const double &y2, const double &z2, const double &x3, const double &y3, const double &z3, Punkt &temp) |
void | pokazMinMaxV () |
void | rozbijajDuzeTrojkaty (const double &stosunekR_r, bool PoprawZPozaObszaru) |
void | wyszukajDuzeTrojkaty (const double &stosunekR_r, IntList &zleElementy) |
void | zapiszNajVTrojkat () |
void | usunZaznaczoneEl (IntList &nrZazZiaren) |
void | usunNieZaznaczoneEl (IntList &nrZazZiaren) |
void | usunWybraneElementy (bool zaznaczone, bool usun_true_oznacz_false, IntList &nrZ) |
void | usunPunktyNiepotrzebne () |
void | zaznaczElementyZPPocz () |
void | wczytaj3D (const char *nazwa) |
void | zageszczenieSiatkiNaGranicy () |
void | zageszczenieSiatkiPowierzchni () |
void | zapiszDoPlikuZageszczeniePunktowNaPow (bool zastosujGlobPrzesuniecia, int ileRazy, const char *nazwa) |
void | wczytajAnsys1 (const char *nazwa, double powieksz, double transX, double transY, double transZ) |
void | wczytajPlikNas (const char *nazwa, int mnoznik, bool warunki, double px, double py, double pz) |
void | wczytajPlikNas (const char *nazwa, int mnoznik, bool wczytajWarunki) |
void | ustawWarunkiNaPodstawiePunktow (IntList &warunkiFace) |
void | wczytajPunktyPSS (const char *nazwa, int ktoreSerce) |
void | wczytajPunktyPSSnast (const char *nazwa, int ktoreSerce) |
void | zwrocLiczby (double &a, double &b, double &c, string &liczba) |
void | oznaczWezlyGraniczneNaPodstSasP () |
void | oznaczWezlyGraniczneNaPodstawieScianG () |
void | wyszukanieSasidnichElementowE () |
void | wyszukanieSasidniegoElementu (int nrEl, int numerSciany) |
void | wyszukanieSasidniegoElementu (int nrEl) |
void | dodajNowePunktyNaKrawedziach () |
void | sprawdzWaznoscPunktow () |
void | uzupelnienieElementow () |
void | uzupelnienieElementuWybranego (int ktory) |
void | uzupelnienieElementowWybranych (IntList &elWybrane) |
double | ileWezlowG () |
void | tworzeniePryzm (double gruboscWarstwyPryzmatycznej, int ileoscWarstw, int procentowaWielkoscW, double wagaWygladzania, double doklOptyWygladzania) |
void | tworzeniePryzmWygladzanie (double grubosc, int procentowaWielkoscW) |
void | tworzeniePryzmNormalna (double grubosc, int ileWarstw, bool flagaJakosci) |
void | wyszukajScianyNaPryzmyNormalna (IntList &scianyPryzm) |
int | ileScianyNaPryzmy () |
void | wyszukajNormalnePowierzchniDlaPunktowGranicznych () |
void | wyszukajWlementyScianGranicznychZPunktem (int numerWezla, IntList &elementySas, DoubleList &polaEleSas) |
void | wyliczWektorNormalnyDlaPunkty (Punkt &szukWektor, int numerWezla, IntList &elementySas, DoubleList &poleEleSas, PunktList &sprawdz, bool flagaJakosci) |
void | wyliczWektorNormalny (double &x1_zwWyn, double &y1_zwWyn, double &z1_zwWyn) |
void | uwtorzWartstwePrzysciennaDlaZiarna (int nrZ, double dlOdsuniecia) |
void | znajdzWszystkieScianyGraniczne (IntList &sciany) |
void | znajdzScianyGraniczneDlaZiarna (IntList &sciany, int nrZiarna, bool czyKrawPrzes) |
void | obliczGradiety (IntList &sciany, double dlOdsuniecia) |
void | zmianaWartGrad (IntList &sciany, double dlOdsuniecia) |
void | wyznaczOdleglosc (IntList &sciany, double dlOdsuniecia) |
void | tworzenieWarstwyPrzysciennej (IntList &sciany) |
void | rysujCzworosciany () |
void | oznaczWszytkieWezlyGraniczneNaBrzegach () |
void | wyszukajScianyNaPryzmy (IntList &scianyPryzm) |
int | rysujPryzmy (bool ujemne) |
void | rysujPryzme (int ktora) |
void | skalujIPrzesunCzworosciany (double gruboscWarstwy) |
void | skalujCzworosciany (double gX, double gY, double gZ) |
void | zapiszPunktyGraniczne () |
void | wczytajPunktyGraniczne () |
double | powSciany (int p1, int p2, int p3) |
void | rozpoznawaniePlaszczyzn () |
void | wczytajPrzerob (const char *nazwa) |
void | z () |
void | wyszukajPowZew_start (int rodzajGranicy) |
void | wyszukajPowZew_wygladScianyGranicznej (int rodzajGranicy, char **mapE_F) |
void | wyszukajPowZew_wyszkiwaniePow (char **mapE_F, IntList &pkScian, bool *pointFlag, char obecnyNumer) |
void | wyszukajPowZew_zmienKoloryWezlow (char **mapE_F) |
double * | ustawaElementyNaSrodku (double stosunekWielkoscPlanszy) |
int | wyszukajEdgesInEl (int nrEl, int *nrEdges) |
void | wyszukajElementsWithEdge (int nrEd, int *nrElements) |
double * | zworcNormalnaDoFace (int p1, int p2, int p3) |
double | ruchSpawanie (double obecnyKrok, double od_start, double minPoprawy, double doX, double doY, double dl, double zmiejszaPrzes, double limit, double szerokosc) |
bool | powSinus (double doX, double doY, double dl, double zmiejszaPrzes, double limit, double szerokosc) |
void | maxZgranica () |
void | maxZgranica1 () |
double | minZwezglyGraniczne () |
void | ruchPrzestrzen (int ileWarstw, int obecny_krok, int od_krok, int ileKrok, double minPoprawy, double px0, double py0, double pz0, double px1, double py1, double pz1, double endX, double endY, double endZ) |
void | initPrzestrzenRuch (double px0, double py0, double pz0, double px1, double py1, double pz1) |
void | tworzenieGranicy2D_XY (int rodzaj) |
void | wyszukajPunktuDoWygladzeniaNaPodstawiePunktow (IntList &punk, IntList &punktyZaz, int ilePok) |
void | optymalizacjaStosunekRdorNajlepszayWynikCaloscDlaWybranychPunktow (IntList &wybranePunkty, double dlKroku, bool bezGranicy) |
void | kopiujSiatke (Delanouy3D &a) |
void | polozeniePunktowWybranegoEl (int el, int localP, double *coor) |
void | siatkaStatyczna (double dl_x, double dl_y, double dl_z, double il_w_x, double il_w_y, double il_w_z) |
void | warunkiNaPodstawieZiaren () |
void | warunkiNaPodstawieZiaren_pop_in_out (int numer) |
void | warunkiNaPodstawieZiaren_reset (int numer) |
void | tablicaFC_connect () |
void | getFacePoints (int face_id, int *points) |
void | podzielNaObjekty (int *tabBlock, int dl_tab) |
void | rozdzielSasiednieMaterialy (bool block) |
void | warunkiNaPodstawieDanych (int *matMap_in, int dl_mat, int *blockMap_in, int dl_block, int *war, int dl_war) |
int | materialNumber () |
int | materialIDs (int *tab, int l_tab) |
void | zapiszWarunkiPoczatkoweNaPodstawieDanych (const char *nazwa, double *tempB, int dl_tempB, int *Block, int dl_Block) |
void | wczytajWarunkiBrzegowe (int *warTab) |
void | zapiszWarunkiBrzegowe (int *warTab) |
void | creatFaceAndEdgeRememberBC () |
int | getlowestGroupID () |
void | oznaczPunktyNiepotrzebne () |
void | zmienWarunkeSciana (double r_max, double r_min, int zWar, int naWar) |
Public Attributes | |
IntList | fluidBlock |
IntList | fluidGroup |
IntList | uppermostBlock |
int | do_kontaktu [192] |
IntList | wybraneZleEl |
PryzmList | pryzmy |
ElementList | elements |
PunktList | points |
IntList * | laplas |
FaceList | faces |
EdgeList | edges |
IntList * | mapFace |
int * | facebc_connect |
bool | flag_bc_connect |
IntList | sciany |
IntList | punktyPR |
Delanouy3D::~Delanouy3D | ( | ) |
Delanouy3D::Delanouy3D | ( | double | xdl, | |
double | ydl, | |||
double | zdl | |||
) | [inline] |
void Delanouy3D::count_bc_surface | ( | FILE * | Interactive_output | ) |
void Delanouy3D::creatFaceAndEdge | ( | ) |
void Delanouy3D::creatFaceAndEdgeRememberBC | ( | ) |
void Delanouy3D::czyscEdge | ( | ) |
void Delanouy3D::czyscFace | ( | ) |
void Delanouy3D::czyscFaceAndEdge | ( | ) |
void Delanouy3D::delanoyTablicaDodajPunktyWOparciuOTabliceElementow | ( | PunktList & | Tab, | |
IntList & | zElementu | |||
) |
void Delanouy3D::delanoyTablicaOP | ( | double | xdl, | |
double | ydl, | |||
double | zdl, | |||
bool | reMes, | |||
PunktList & | Tab, | |||
double | ws, | |||
int | te, | |||
bool | dokladneWyszukanie | |||
) |
void Delanouy3D::delanoyTablicaOPDodajPunkty | ( | double | xdl, | |
double | ydl, | |||
double | zdl, | |||
bool | reMes, | |||
PunktList & | Tab, | |||
double | ws, | |||
int | te | |||
) |
void Delanouy3D::delanoyTablicaOPDodajPunktyZTablicaPolozeniaEl | ( | int ** | tabelementow, | |
double | xdl, | |||
double | ydl, | |||
double | zdl, | |||
bool | reMes, | |||
PunktList & | Tab, | |||
double | ws, | |||
int | te | |||
) |
void Delanouy3D::delanoyTablicaOPDodajPunktyZTablicaPolozeniaElUstalJakoscEl | ( | int ** | tabelementow, | |
double | xdl, | |||
double | ydl, | |||
double | zdl, | |||
bool | reMes, | |||
PunktList & | Tab, | |||
double | ws, | |||
int | te | |||
) |
double Delanouy3D::dlugosc_do_sciany | ( | int | punktID, | |
int | elID | |||
) |
void Delanouy3D::dodajNowePunktyNaKrawedziach | ( | ) |
void Delanouy3D::dodajPunktPopElement | ( | ) |
void Delanouy3D::dodajPunktWSrodkuElementow | ( | ) |
int Delanouy3D::dopasujElementDoZiarna | ( | bool | pokazWynik | ) |
void Delanouy3D::dopasujElementDoZiarnaNaPodstawieFunkcji | ( | double | wartoscKata, | |
double | rZasat, | |||
double | rTube | |||
) |
int Delanouy3D::dopasujElementDoZiarnaPunktyStartowe | ( | PunktList & | startP | ) |
bool Delanouy3D::elementyDoDelnoya | ( | int | wybrany, | |
double | x, | |||
double | y, | |||
double | z, | |||
IntList & | delElementy | |||
) |
bool Delanouy3D::elementyDoDelnoyaPoprawaE | ( | int | wybrany, | |
IntList & | delElementy | |||
) |
bool Delanouy3D::elementyDoDelnoyaZeSprObj | ( | int | wybrany, | |
double | x, | |||
double | y, | |||
double | z, | |||
IntList & | delElementy | |||
) |
int Delanouy3D::get_facebc_connect | ( | int | ktory | ) | [inline] |
void Delanouy3D::getFacePoints | ( | int | face_id, | |
int * | points | |||
) |
int Delanouy3D::getlowestGroupID | ( | ) |
int Delanouy3D::ileScianyNaPryzmy | ( | ) |
double Delanouy3D::ileWezlowG | ( | ) |
void Delanouy3D::info_bc_connect | ( | ) |
void Delanouy3D::initPrzestrzenRuch | ( | double | px0, | |
double | py0, | |||
double | pz0, | |||
double | px1, | |||
double | py1, | |||
double | pz1 | |||
) |
void Delanouy3D::kopiujSiatke | ( | Delanouy3D & | a | ) |
void Delanouy3D::krawedzieSrodAryt | ( | double | wynik[4], | |
const int & | p1, | |||
const int & | p2, | |||
const int & | p3, | |||
const int & | p4 | |||
) |
int Delanouy3D::materialIDs | ( | int * | tab, | |
int | l_tab | |||
) |
int Delanouy3D::materialNumber | ( | ) |
void Delanouy3D::maxZgranica | ( | ) |
void Delanouy3D::maxZgranica1 | ( | ) |
double Delanouy3D::minZwezglyGraniczne | ( | ) |
void Delanouy3D::mmr_dopasuj_punkty | ( | int | face_id, | |
int | fa_connect, | |||
int * | el_id, | |||
int | zmien | |||
) |
double Delanouy3D::naprawaElementow_Objetosci | ( | int | ktoryPunkt | ) |
void Delanouy3D::objetoscSrodAryt | ( | double | wynik[4], | |
const int & | p1, | |||
const int & | p2, | |||
const int & | p3, | |||
const int & | p4 | |||
) |
void Delanouy3D::odznaczWezlyNaPow_b | ( | ) |
void Delanouy3D::optymalizacjaStosunekGMSH | ( | double | dlKroku | ) |
void Delanouy3D::optymalizacjaStosunekRdor | ( | double | dlKroku | ) |
void Delanouy3D::optymalizacjaStosunekRdorCalosc | ( | double | dlKroku, | |
bool | bezGranicy | |||
) |
void Delanouy3D::optymalizacjaStosunekRdorCalosc_zmienna_dl_kroku | ( | double | dlKroku, | |
bool | bezGranicy | |||
) |
void Delanouy3D::optymalizacjaStosunekRdorDODelanoya | ( | double | dlKroku, | |
int | odElementu | |||
) |
void Delanouy3D::optymalizacjaStosunekRdorNajlepszayWynikCalosc | ( | double | dlKroku, | |
bool | bezGranicy | |||
) |
void Delanouy3D::optymalizacjaStosunekRdorNajlepszayWynikCaloscDlaWybranychPunktow | ( | IntList & | wybranePunkty, | |
double | dlKroku, | |||
bool | bezGranicy | |||
) |
void Delanouy3D::optymalizacjaStosunekRdorWybranePunkty | ( | double | dlKroku, | |
IntList & | wybraneP, | |||
int | ileRazy | |||
) |
void Delanouy3D::optymalizacjaV | ( | double | dlKroku | ) |
void Delanouy3D::optymalizacjaWCeluUzyskaniaPrawidlowejV | ( | double | dlKroku, | |
int | numerP | |||
) |
void Delanouy3D::oznaczPunktyNiepotrzebne | ( | ) |
void Delanouy3D::oznaczWezlyGraniczneNaPodstawieScianG | ( | ) |
void Delanouy3D::oznaczWezlyGraniczneNaPodstSasP | ( | ) |
void Delanouy3D::oznaczWezlyNaPow_b | ( | ) |
void Delanouy3D::oznaczWszytkieWezlyGraniczneNaBrzegach | ( | ) |
void Delanouy3D::podzielNaObjekty | ( | int * | tabBlock, | |
int | dl_tab | |||
) |
void Delanouy3D::pokazMinMaxV | ( | ) |
void Delanouy3D::polozeniePunktowWybranegoEl | ( | int | el, | |
int | localP, | |||
double * | coor | |||
) |
void Delanouy3D::poprawaDopasowaniaZiaren | ( | const int & | dokladnoscDop, | |
const int & | rodzaj | |||
) |
void Delanouy3D::poprawaDopasowaniaZiarenNajKrawAryt | ( | const int & | dokladnoscDop | ) |
void Delanouy3D::poprawaDopasowaniaZiarenNajObjAryt | ( | const int & | dokladnoscDop | ) |
int Delanouy3D::poprawaElement | ( | int | model, | |
double | stosunekR_r, | |||
bool | PoprawZPozaObszaru | |||
) |
int Delanouy3D::poprawaElement_popZiarna | ( | int | model, | |
double | stosunekR_r, | |||
bool | PoprawZPozaObszaru | |||
) |
int Delanouy3D::poprawaElementMalejaco | ( | int ** | tabElementow2, | |
int | model, | |||
double & | stostunekObecny, | |||
double | stosunekDocelowy, | |||
double & | zmniejszO, | |||
bool | PoprawZPozaObszaru | |||
) |
int Delanouy3D::poprawaElementPrzysp | ( | int ** | tabElementow2, | |
int | model, | |||
double & | stostunekObecny, | |||
bool | PoprawZPozaObszaru | |||
) |
void Delanouy3D::poprawaElementWszystkieGMSH | ( | int | sposobZbieraniaWag, | |
double | stosunekR_r, | |||
bool | PoprawZPozaObszaru, | |||
double | waga, | |||
bool | modelPop, | |||
int | ileWag | |||
) |
void Delanouy3D::poprawaElementWszystkieRdor | ( | int | sposobZbieraniaWag, | |
double | stosunekR_r, | |||
bool | PoprawZPozaObszaru, | |||
double | waga, | |||
bool | modelPop, | |||
int | ileWag | |||
) |
void Delanouy3D::poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowa | ( | int | model, | |
double | stosunekR_r, | |||
bool | PoprawZPozaObszaru | |||
) |
void Delanouy3D::poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowa_popZiarna | ( | int | model, | |
double | stosunekR_r, | |||
bool | PoprawZPozaObszaru | |||
) |
void Delanouy3D::poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowaMalejaco | ( | int | model, | |
double | stosunekR_r, | |||
bool | PoprawZPozaObszaru | |||
) |
void Delanouy3D::poprawaElementWszystkieRdorPoprawaMiejscowaPrzysp | ( | int | model, | |
double | stosunekR_r, | |||
bool | PoprawZPozaObszaru | |||
) |
void Delanouy3D::poprawGranice | ( | ) |
void Delanouy3D::poprawGraniceUsuniecieP | ( | ) |
void Delanouy3D::powierzchnieScian | ( | double | wynik[4], | |
const int & | p1, | |||
const int & | p2, | |||
const int & | p3, | |||
const int & | p4 | |||
) |
double Delanouy3D::powSciany | ( | int | p1, | |
int | p2, | |||
int | p3 | |||
) |
bool Delanouy3D::powSinus | ( | double | doX, | |
double | doY, | |||
double | dl, | |||
double | zmiejszaPrzes, | |||
double | limit, | |||
double | szerokosc | |||
) |
void Delanouy3D::przestawIterPunktowNaSchowek | ( | ) | [inline] |
int Delanouy3D::przygotojTabliceDoDelanoya | ( | int **& | tabElementow2, | |
int | WETE2, | |||
double | WEws2 | |||
) |
float Delanouy3D::punktSciana2D | ( | int | ro1, | |
int | rodzaj, | |||
const double & | War0, | |||
const double & | x1, | |||
const double & | x2, | |||
const double & | x3, | |||
const double & | y1, | |||
const double & | y2, | |||
const double & | y3, | |||
Punkt & | temp | |||
) |
float Delanouy3D::punktSciana3D | ( | const double & | x1, | |
const double & | y1, | |||
const double & | z1, | |||
const double & | x2, | |||
const double & | y2, | |||
const double & | z2, | |||
const double & | x3, | |||
const double & | y3, | |||
const double & | z3, | |||
Punkt & | temp | |||
) |
void Delanouy3D::reMes | ( | double | wX, | |
double | wY, | |||
double | wZ | |||
) |
void Delanouy3D::reMes | ( | ) |
void Delanouy3D::rozbijajDuzeTrojkaty | ( | const double & | stosunekR_r, | |
bool | PoprawZPozaObszaru | |||
) |
void Delanouy3D::rozdzielSasiednieMaterialy | ( | bool | block | ) |
void Delanouy3D::rozpoznawaniePlaszczyzn | ( | ) |
void Delanouy3D::ruchPrzestrzen | ( | int | ileWarstw, | |
int | obecny_krok, | |||
int | od_krok, | |||
int | ileKrok, | |||
double | minPoprawy, | |||
double | px0, | |||
double | py0, | |||
double | pz0, | |||
double | px1, | |||
double | py1, | |||
double | pz1, | |||
double | endX, | |||
double | endY, | |||
double | endZ | |||
) |
OPTYMALIZACJA
double Delanouy3D::ruchSpawanie | ( | double | obecnyKrok, | |
double | od_start, | |||
double | minPoprawy, | |||
double | doX, | |||
double | doY, | |||
double | dl, | |||
double | zmiejszaPrzes, | |||
double | limit, | |||
double | szerokosc | |||
) |
int Delanouy3D::rysuj | ( | bool | ujemne | ) |
void Delanouy3D::rysujCzworosciany | ( | ) |
void Delanouy3D::rysujPow | ( | ) |
void Delanouy3D::rysujPryzme | ( | int | ktora | ) |
int Delanouy3D::rysujPryzmy | ( | bool | ujemne | ) |
void Delanouy3D::rysujPunkty | ( | int | size | ) |
int Delanouy3D::rysujWybraneZiarna | ( | IntList & | niePokZiarn | ) |
int Delanouy3D::rysujWybraneZiarnaPrzekroj | ( | IntList & | niePokZiarn, | |
int | x, | |||
int | y, | |||
int | z, | |||
bool | calosc | |||
) |
void Delanouy3D::rysujZleEl | ( | ) |
void Delanouy3D::sasiednieElementy | ( | ) |
void Delanouy3D::sasiedniePunkty | ( | ) |
void Delanouy3D::sasiedniePunktyPryzm | ( | ) |
void Delanouy3D::siatkaStatyczna | ( | double | dl_x, | |
double | dl_y, | |||
double | dl_z, | |||
double | il_w_x, | |||
double | il_w_y, | |||
double | il_w_z | |||
) |
void Delanouy3D::skalujCzworosciany | ( | double | gX, | |
double | gY, | |||
double | gZ | |||
) |
void Delanouy3D::skalujIPrzesunCzworosciany | ( | double | gruboscWarstwy | ) |
void Delanouy3D::smoothing | ( | double | l_step, | |
int | repetition | |||
) |
bool Delanouy3D::sprawdzCzyNalezyDoE | ( | int | nrE, | |
const double & | x, | |||
const double & | y, | |||
const double & | z | |||
) |
bool Delanouy3D::sprawdzElement | ( | int | jaki, | |
IntList & | lista | |||
) |
int Delanouy3D::sprawdzenieElementow | ( | const double & | x, | |
const double & | y, | |||
const double & | z, | |||
IntList & | sprawEle, | |||
const int & | od | |||
) |
void Delanouy3D::sprawdzSasiadow | ( | ) |
void Delanouy3D::sprawdzSasiednieElementy | ( | ) |
void Delanouy3D::sprawdzWaznoscPunktow | ( | ) |
double Delanouy3D::srednieRamiePunktu | ( | int | punktID, | |
double | mnoznik | |||
) |
void Delanouy3D::Start | ( | double | xdl, | |
double | ydl, | |||
double | zdl, | |||
int | ileP | |||
) |
void Delanouy3D::Start | ( | double | xdl, | |
double | ydl, | |||
double | zdl | |||
) |
void Delanouy3D::stosunekGamaKGMSH | ( | ) |
void Delanouy3D::stosunekGamaKGMSHWyszukajElemnty | ( | double | stosunekR_r | ) |
double Delanouy3D::stosunekGMSHNajwiekszyDlaPunktu | ( | int | ktoryPunkt | ) |
bool Delanouy3D::stosunekRdor | ( | double | flaga | ) |
void Delanouy3D::stosunekRdor | ( | FILE * | out | ) |
void Delanouy3D::stosunekRdorCout | ( | ) |
double Delanouy3D::stosunekRdorNajlepszayWynikDlaPunktu | ( | int | ktoryPunkt | ) |
double Delanouy3D::stosunekRdorNajlepszayWynikDlaPunktu1 | ( | int | ktoryPunkt | ) |
double Delanouy3D::stosunekRdorNajwiekszyDlaPunktu | ( | int | ktoryPunkt | ) |
double Delanouy3D::stosunekRdorNajwiekszyDlaPunktuDODelanoya | ( | int | ktoryPunkt, | |
int | odElementu | |||
) |
double Delanouy3D::stosunekRdorWybranyElement | ( | int | ktoryElement | ) |
void Delanouy3D::stosunekRdorWyszukajElemnty | ( | double | stosunekR_r | ) |
void Delanouy3D::stosunekRdorWyszukajElemntyMalejacoSprawdz | ( | double | stosunekR_r | ) |
void Delanouy3D::stosunekRdorWyszukajElemntyMalejacoWypelnij | ( | ) |
void Delanouy3D::stosunekRdorZElementow | ( | ) |
double Delanouy3D::stosunekVDlaPunktu | ( | int | ktoryPunkt | ) |
void Delanouy3D::tablicaFC_connect | ( | ) |
void Delanouy3D::tworzenieGranicy2D_XY | ( | int | rodzaj | ) |
void Delanouy3D::tworzeniePryzm | ( | double | gruboscWarstwyPryzmatycznej, | |
int | ileoscWarstw, | |||
int | procentowaWielkoscW, | |||
double | wagaWygladzania, | |||
double | doklOptyWygladzania | |||
) |
void Delanouy3D::tworzeniePryzmNormalna | ( | double | grubosc, | |
int | ileWarstw, | |||
bool | flagaJakosci | |||
) |
void Delanouy3D::tworzeniePryzmWygladzanie | ( | double | grubosc, | |
int | procentowaWielkoscW | |||
) |
int Delanouy3D::ustalNowePunkty | ( | IntList & | zleElementy, | |
bool | PoprawZPozaObszaru, | |||
PunktList & | dodanePunkty | |||
) |
int Delanouy3D::ustalNowePunkty | ( | IntList & | zleElementy, | |
bool | PoprawZPozaObszaru | |||
) |
double * Delanouy3D::ustawaElementyNaSrodku | ( | double | stosunekWielkoscPlanszy | ) |
void Delanouy3D::ustawWIelkoscObszaru | ( | double | xdl, | |
double | ydl, | |||
double | zdl | |||
) | [inline] |
void Delanouy3D::usunieciePunktowKoloG | ( | ) |
void Delanouy3D::usunPunktyNiepotrzebne | ( | ) |
void Delanouy3D::usunWybraneElementy | ( | bool | zaznaczone, | |
bool | usun_true_oznacz_false, | |||
IntList & | nrZ | |||
) |
void Delanouy3D::uwtorzWartstwePrzysciennaDlaZiarna | ( | int | nrZ, | |
double | dlOdsuniecia | |||
) |
void Delanouy3D::uzupelnienieElementow | ( | ) |
void Delanouy3D::uzupelnienieElementuWybranego | ( | int | ktory | ) |
double Delanouy3D::V_objetosc | ( | FILE * | out | ) |
bool Delanouy3D::V_objetoscP | ( | int | ktory | ) |
double Delanouy3D::V_objetoscP | ( | ) |
double Delanouy3D::V_objetoscT | ( | int | ktory | ) |
double Delanouy3D::V_objetoscT | ( | FILE * | out | ) |
double Delanouy3D::V_objetoscTPopraw | ( | ) |
void Delanouy3D::warunkiNaPodstawieDanych | ( | int * | matMap_in, | |
int | dl_mat, | |||
int * | blockMap_in, | |||
int | dl_block, | |||
int * | war, | |||
int | dl_war | |||
) |
void Delanouy3D::warunkiNaPodstawieZiaren | ( | ) |
void Delanouy3D::warunkiNaPodstawieZiaren_pop_in_out | ( | int | numer | ) |
void Delanouy3D::warunkiNaPodstawieZiaren_reset | ( | int | numer | ) |
void Delanouy3D::wczytaj3D | ( | const char * | nazwa | ) |
void Delanouy3D::wczytajAnsys1 | ( | const char * | nazwa, | |
double | powieksz, | |||
double | transX, | |||
double | transY, | |||
double | transZ | |||
) |
void Delanouy3D::wczytajPlikNas | ( | const char * | nazwa, | |
int | mnoznik, | |||
bool | wczytajWarunki | |||
) |
void Delanouy3D::wczytajPlikNas | ( | const char * | nazwa, | |
int | mnoznik, | |||
bool | warunki, | |||
double | px, | |||
double | py, | |||
double | pz | |||
) |
void Delanouy3D::wczytajPrzerob | ( | const char * | nazwa | ) |
void Delanouy3D::wczytajPunktyGraniczne | ( | ) |
void Delanouy3D::wczytajPunktyPSS | ( | const char * | nazwa, | |
int | ktoreSerce | |||
) |
void Delanouy3D::wczytajPunktyPSSnast | ( | const char * | nazwa, | |
int | ktoreSerce | |||
) |
void Delanouy3D::wczytajWarunkiBrzegowe | ( | int * | warTab | ) |
void Delanouy3D::wygladzanieLaplace | ( | ) |
void Delanouy3D::wygladzanieLaplaceWaga | ( | int | sposobZbieraniaWag, | |
double | waga, | |||
int | ileWag | |||
) |
void Delanouy3D::wygladzanieLaplaceWagaWOparciuOWybranePunktu | ( | IntList & | punk, | |
int | sposobZbieraniaWag, | |||
double | waga, | |||
int | ileWag, | |||
int | ilePow | |||
) |
void Delanouy3D::wygladzanieLaplaceWagaWybraneP | ( | int | sposobZbieraniaWag, | |
double | waga, | |||
int | punktyOD, | |||
int | ileWag | |||
) |
void Delanouy3D::wygladzanieLaplaceWagaWybranePunkty | ( | int | sposobZbieraniaWag, | |
double | waga, | |||
IntList & | punk, | |||
int | ileWag | |||
) |
void Delanouy3D::wyliczWektorNormalny | ( | double & | x1_zwWyn, | |
double & | y1_zwWyn, | |||
double & | z1_zwWyn | |||
) |
void Delanouy3D::wyliczWektorNormalnyDlaPunkty | ( | Punkt & | szukWektor, | |
int | numerWezla, | |||
IntList & | elementySas, | |||
DoubleList & | poleEleSas, | |||
PunktList & | sprawdz, | |||
bool | flagaJakosci | |||
) |
int Delanouy3D::wyszukajEdgesInEl | ( | int | nrEl, | |
int * | nrEdges | |||
) |
int Delanouy3D::wyszukajElement | ( | const double & | x, | |
const double & | y, | |||
const double & | z | |||
) |
int Delanouy3D::wyszukajElementGwiazda | ( | const double & | x, | |
const double & | y, | |||
const double & | z, | |||
IntList & | sprawdz, | |||
const int & | wielkoscG | |||
) |
int Delanouy3D::wyszukajElementOP | ( | const int & | wybranyTE, | |
const double & | x, | |||
const double & | y, | |||
const double & | z, | |||
IntList & | zlyElement, | |||
IntList & | pomoc | |||
) |
int Delanouy3D::wyszukajElementPoprawaOP | ( | const double & | x, | |
const double & | y, | |||
const double & | z, | |||
IntList & | zlyElement | |||
) |
void Delanouy3D::wyszukajElementsWithEdge | ( | int | nrEd, | |
int * | nrElements | |||
) |
void Delanouy3D::wyszukajNormalnePowierzchniDlaPunktowGranicznych | ( | ) |
void Delanouy3D::wyszukajPowZew_start | ( | int | rodzajGranicy | ) |
void Delanouy3D::wyszukajPowZew_wygladScianyGranicznej | ( | int | rodzajGranicy, | |
char ** | mapE_F | |||
) |
void Delanouy3D::wyszukajPowZew_wyszkiwaniePow | ( | char ** | mapE_F, | |
IntList & | pkScian, | |||
bool * | pointFlag, | |||
char | obecnyNumer | |||
) |
void Delanouy3D::wyszukajPowZew_zmienKoloryWezlow | ( | char ** | mapE_F | ) |
void Delanouy3D::wyszukajPunktuDoWygladzeniaNaPodstawiePunktow | ( | IntList & | punk, | |
IntList & | punktyZaz, | |||
int | ilePok | |||
) |
void Delanouy3D::wyszukajWlementyScianGranicznychZPunktem | ( | int | numerWezla, | |
IntList & | elementySas, | |||
DoubleList & | polaEleSas | |||
) |
void Delanouy3D::wyszukanieSasidnichElementowE | ( | ) |
void Delanouy3D::wyszukanieSasidniegoElementu | ( | int | nrEl | ) |
void Delanouy3D::wyszukanieSasidniegoElementu | ( | int | nrEl, | |
int | numerSciany | |||
) |
void Delanouy3D::z | ( | ) |
void Delanouy3D::zageszczenieSiatkiNaGranicy | ( | ) |
void Delanouy3D::zageszczenieSiatkiPowierzchni | ( | ) |
void Delanouy3D::zapisParaView | ( | const char * | nazwa | ) |
void Delanouy3D::zapiszaAktualnaLibczeW | ( | ) | [inline] |
void Delanouy3D::ZapiszDoPlikuAbaqus | ( | const char * | nazwa | ) |
void Delanouy3D::ZapiszDoPlikuNas | ( | const char * | nazwa, | |
double | dzielnikZ, | |||
bool | wartosciDo1, | |||
bool | scianyProstopa | |||
) |
void Delanouy3D::ZapiszDoPlikuNasPryzm | ( | const char * | nazwa, | |
double | dzielnikZ, | |||
bool | wartosciDo1, | |||
bool | scianyProstopa | |||
) |
void Delanouy3D::ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowHybrydDowolny | ( | const char * | nazwa, | |
double | dzielnikZ, | |||
bool | wartosciDo1, | |||
int | warunki | |||
) |
void Delanouy3D::ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowHybrydKanal | ( | const char * | nazwa, | |
int | wartoscMaxDo | |||
) |
void Delanouy3D::ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowHybrydPSS | ( | const char * | nazwa, | |
double | dzielnikZ, | |||
bool | wartosciDo1, | |||
bool | scianyProstopa | |||
) |
void Delanouy3D::ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowTetra | ( | const char * | nazwa, | |
double | dzielnikZ, | |||
bool | wartosciDo1, | |||
bool | scianyProstopa | |||
) |
void Delanouy3D::ZapiszDoPlikuNasWOparciuOPowTetraKanal | ( | const char * | nazwa, | |
int | wartoscMaxDo | |||
) |
void Delanouy3D::ZapiszDoPlikuNasZPrzesunieciem | ( | const char * | nazwa, | |
double | dzielnikZ, | |||
bool | scianyProstopa, | |||
int | transX, | |||
int | transY, | |||
int | treansZ, | |||
double | globalnyDzielnik, | |||
int * | tab | |||
) |
void Delanouy3D::ZapiszDoPlikuNasZPrzesunieciem_BC_Face | ( | const char * | nazwa, | |
double | dzielnikZ, | |||
double | transX, | |||
double | transY, | |||
double | treansZ, | |||
double | globalnyDzielnik | |||
) |
void Delanouy3D::ZapiszDoPlikuSiatkaPow | ( | const char * | nazwa | ) |
void Delanouy3D::zapiszDoPlikuZageszczeniePunktowNaPow | ( | bool | zastosujGlobPrzesuniecia, | |
int | ileRazy, | |||
const char * | nazwa | |||
) |
void Delanouy3D::zapiszNajVTrojkat | ( | ) |
void Delanouy3D::zapiszPunktyGraniczne | ( | ) |
void Delanouy3D::zapiszWarunkiBrzegowe | ( | int * | warTab | ) |
void Delanouy3D::zapiszWarunkiPoczatkoweNaPodstawieDanych | ( | const char * | nazwa, | |
double * | tempB, | |||
int | dl_tempB, | |||
int * | Block, | |||
int | dl_Block | |||
) |
void Delanouy3D::zapiszWzorGranicy | ( | ) |
void Delanouy3D::zaznaczElementyZPPocz | ( | ) |
void Delanouy3D::zbierzWagi | ( | int | nrSposobuZbieraniaWag, | |
int | ktoryP, | |||
DoubleList & | wagi, | |||
int | ileWag | |||
) | [inline] |
void Delanouy3D::zbierzWagiOdleglosciKrawedzi | ( | int | ktoryP, | |
DoubleList & | wagi | |||
) |
void Delanouy3D::zbierzWagiOdleglosciKrawedziPoprawne | ( | int | ktoryP, | |
DoubleList & | wagi, | |||
int | ileWag | |||
) |
void Delanouy3D::zbierzWagiOdleglosciOdPunktowWagi | ( | int | ktoryP, | |
DoubleList & | wagi, | |||
int | ileWag | |||
) |
void Delanouy3D::zmien_do_kontaktu | ( | int | pozycja | ) |
void Delanouy3D::zmienWarunkeSciana | ( | double | r_max, | |
double | r_min, | |||
int | zWar, | |||
int | naWar | |||
) |
void Delanouy3D::znajdzScianyGraniczneDlaZiarna | ( | IntList & | sciany, | |
int | nrZiarna, | |||
bool | czyKrawPrzes | |||
) |
double * Delanouy3D::zworcNormalnaDoFace | ( | int | p1, | |
int | p2, | |||
int | p3 | |||
) |
void Delanouy3D::zwrocLiczby | ( | double & | a, | |
double & | b, | |||
double & | c, | |||
string & | liczba | |||
) |
ElementList& Delanouy3D::zwrocRefElementow | ( | ) | [inline] |
PunktList& Delanouy3D::zwrocRefPunktow | ( | ) | [inline] |
int Delanouy3D::do_kontaktu[192] |