Losowanie Class Reference
#include <losowanie.h>
List of all members.
Public Member Functions |
| void | setPG (PunktList &pg) |
| void | skalujWymiar (double liczba) |
| int | getIlePSZ () |
| void | punktyPoczatkoweSzkielet (int range, int prob) |
| void | punktyPoczatkoweOctree (int podziel, int ileRazy) |
| void | losowanie () |
| void | testGranica (int rozdz) |
| void | losuj (bool losuj, int wymX, int wymY, int wymZ, int ileP, int rozdz, int odGranicy, int odPunktu, bool flagaPer, double ax, double b0, int rszuk) |
| void | losujPromien (int wym, int ileP, int promien) |
| void | losujMieszanie (int wym, int ileP, int promien) |
| int | getIlePunktow () |
| double | getWymiarX () |
| double | getWymiarY () |
| double | getWymiarZ () |
| double | getWymiarMax () |
| PunktList & | zwrocPunkty () |
| PunktList & | zwrocPunktyZGranica () |
| void | rysujPunkty (double maxX, double maxY, double maxZ) |
| void | rysujPunktySzkieletu () |
| void | rysuj123 () |
| void | wczytajPunktySztuczneSerce (const char *nazwa) |
| void | ileGranicznych () |
| void | dodajPunktyPodSpawanie (int ileTabPX, int ileTabPY, int ileTabPZ) |
Member Function Documentation
| void Losowanie::dodajPunktyPodSpawanie |
( |
int |
ileTabPX, |
|
|
int |
ileTabPY, |
|
|
int |
ileTabPZ | |
|
) |
| | |
| int Losowanie::getIlePSZ |
( |
|
) |
[inline] |
| int Losowanie::getIlePunktow |
( |
|
) |
[inline] |
| double Losowanie::getWymiarMax |
( |
|
) |
|
| double Losowanie::getWymiarX |
( |
|
) |
[inline] |
| double Losowanie::getWymiarY |
( |
|
) |
[inline] |
| double Losowanie::getWymiarZ |
( |
|
) |
[inline] |
| void Losowanie::ileGranicznych |
( |
|
) |
|
| void Losowanie::losowanie |
( |
|
) |
[inline] |
| void Losowanie::losuj |
( |
bool |
losuj, |
|
|
int |
wymX, |
|
|
int |
wymY, |
|
|
int |
wymZ, |
|
|
int |
ileP, |
|
|
int |
rozdz, |
|
|
int |
odGranicy, |
|
|
int |
odPunktu, |
|
|
bool |
flagaPer, |
|
|
double |
ax, |
|
|
double |
b0, |
|
|
int |
rszuk | |
|
) |
| | |
| void Losowanie::losujMieszanie |
( |
int |
wym, |
|
|
int |
ileP, |
|
|
int |
promien | |
|
) |
| | |
| void Losowanie::losujPromien |
( |
int |
wym, |
|
|
int |
ileP, |
|
|
int |
promien | |
|
) |
| | |
| void Losowanie::punktyPoczatkoweOctree |
( |
int |
podziel, |
|
|
int |
ileRazy | |
|
) |
| | |
| void Losowanie::punktyPoczatkoweSzkielet |
( |
int |
range, |
|
|
int |
prob | |
|
) |
| | |
| void Losowanie::rysuj123 |
( |
|
) |
|
| void Losowanie::rysujPunkty |
( |
double |
maxX, |
|
|
double |
maxY, |
|
|
double |
maxZ | |
|
) |
| | |
| void Losowanie::rysujPunktySzkieletu |
( |
|
) |
|
| void Losowanie::skalujWymiar |
( |
double |
liczba |
) |
|
| void Losowanie::testGranica |
( |
int |
rozdz |
) |
|
| void Losowanie::wczytajPunktySztuczneSerce |
( |
const char * |
nazwa |
) |
|
| PunktList& Losowanie::zwrocPunkty |
( |
|
) |
[inline] |
| PunktList & Losowanie::zwrocPunktyZGranica |
( |
|
) |
|
The documentation for this class was generated from the following files: